جعفر یحیوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی که مردم به آب شرب بهداشتی برای رعایت بهداشت فردی و شستشوی مدام دست‌ها برای مقابله با ویروس کرونا نیاز دارند، انتظار از مردم پرهیز از مصرف بی‌رویه آب برای مصارف غیرضروی از جمله استفاده از آب شرب سالم و بهداشتی جهت شستشوی فرش‌ها ، لوازم خانه و انجام سنت خانه‌تکانی در آستانه نوروز است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی بویژه شستشوی مدام دست‌ها با آب سالم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از شهروندان خلخالی خواست تا از استفاده از آب شرب برای شستشوی لوازم خانگی و خانه‌تکانی جدا پرهیز کنند.

او با بیان اینکه مشکلی در تامین آب مصرفی مردم وجود ندارد، اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و بالا رفتن میزان مصرف آب و در نتیجه افت فشار در بعضی از مناطق استان از شهروندان درخواست می‌شود امکان استفاده سایر همشهریان از آب شرب را فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به افزایش قابل توجه میزان مصرف آب در خلخال در روزهای پایانی سال گفت: در صورت بی‌توجهی به هشدارهای داده شده علاوه بر اعمال جرایم نقدی و محاسبه آب بها بر اساس میزان مصرف تصاعدی برای مشتریان پرمصرف آب ،  انشعاب آب مشترکین پرمصرف قطع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.