به گزارش ایرنا سیدزین العابدین موسوی شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: در این کارگروه براساس تخصص‌ موجود اعضا به کمیته‌های فرعی تقسیم‌بندی می‌شوند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نظارت‌ بر بازار افزایش می‌یابد.

وی افزود:تاکنون اقدامات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان نتیجه بخش بوده و این شهرستان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت از خیلی شهرها با جمعیت کمتر آمار ابتلا به کووید ۱۹ به مراتب کمتری دارد.

موسوی گفت:در روزهای آغاز فراگیری ویروس کرونا، اقدامات گسترده در مناطق مختلف شهر اعمال شد و همکاری مردم و اصناف باعث کنترل بیماری در شهر شد و هم‌اکنون آبادان رتبه سیزدهم ابتلا به بیماری کرونا در استان خوزستان قرار دارد.
فرماندار ویژه آبادان از بازگشایی رستوران‌ها به شرط ارائه غذای بیرون بر خبر داد و گفت:رستوران‌ها از این پس تا اعلام  دستورالعمل های بعدی می‌توانند به صورت خدمات آنلاین و ارائه صرفا غذای بیرون بر بدون استفاده از خدمات سلف سرویس و پذیرش مشتری در رستوران فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی افزود: در همین خصوص و بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ، پاساژها و مراکز خرید سرپوشیده کماکان تعطیل می‌باشند.
موسوی در خصوص فعالیت اداره ها نیز گفت:ساعت فعالیت اداره ها در حال حاضر از هفت صبح تا ۱۴ است و حضور کارکنان براساس چرخشی دو سوم پرسنل در محل کار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.