به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار الماس تیموری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل قرارگاه جهادی شفا در اهواز اظهارداشت: ویروس کرونا در ماه‌های اخیر به تمام زیرساخت‌های موجود در جامعه آسیب زد اما از ۱۷ اسفندماه سال گذشته قرارگاه جهادی شفا با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و خدمات رسانی خود را در بخش‌های مختلف آغاز کرد.

وی افزود: کمیته‌های پزشکان، نقاهتگاه‌ها، بسیج رسانه، بسیج سازندگی، بسیج فرهنگی و بسیج اصناف در این قرارگاه تشکیل و وظایف جداگانه‌ای برای هر از این کمیته‌ها مشخص شد.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی خوزستان ادامه داد: از ابتدای کار با برگزاری جلسات متعدد نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان استان را بر اساس اولویت به بسیج اقشار ابلاغ کرده تا اقدامات لازم انجام گیرد و تاکنون نیز در زمینه‌های مختلف اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است.

وی بیان کرد: باتوجه به نیاز جامعه و شرایط دشوار پیش آمده برای مقابله با بیماری کرونا از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات بسیج جامعه پزشکی برای بخش‌های مختلف استفاده شده و راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس پزشکی در اولویت قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار تیموری تصریح کرد: سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تاکنون حدود ۷۰۵ تخت نقاهتگاهی را در ۱۸ شهرستان راه اندازی و فعال کرده و در صورت نیاز بر تعداد این تخت‌ها افزوده خواهد شد.

وی گفت: قدردانی از خانواده‌ها و پرسنل بیمارستانی که به صورت مستقیم درگیر مبارزه با کرونا هستند نیز از دیگر اقدامات مهم برای تقویت این روحیه های جهادی است.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی خوزستان افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعال شدن پویش مومنانه، توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند از روزهای گذشته در دستور کار قرار گرفته و روز شنبه این بسته‌های حمایتی توزیع می‌شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.