عبدالحسین کریمی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار فرد مهاجم نقابدار به صورت مسلحانه به علت نامعلومی به پاسگاه محیط بانی اداره حفاظت محیط زیست در نزدیکی روستای دو پیران در بخش مرکزی شهرستان گتوند حمله کردند.

وی با بیان اینکه در کنارپاسگاه محیط بانی یک زنبوردار در حال فعالیت است، افزود: مجرمان با طناب دست و پای زنبور دار را بستند و از خودروی مدل تیگو اروندی وی برای این حمله استفاده کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گتوند ادامه داد: این مجرمان پس از حمله به این پاسگاه، سید امین هادی‌پور محیط بان ۳۷ ساله این اداره را با اسلحه شکاری از ناحیه پا مصدوم و از منطقه متواری شدند، اما موفق به سرقت خودروی زنبوردار نشدند.

کریمی افزود: محیط بان مصدوم برای مداوا با یکدستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر منتقل و پس از اقدامات اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد.

وی با بیان اینکه حال عمومی محیط بان مساعد است، افزود: تاکنون افراد مهاجم دستگیر نشده‌اند و پیگیری برای دستگیری مجرمان و علت این حمله از طریق دستگاه قضایی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا هفت هزار هکتار منطقه حفاظت شده در شهرستان گتوند وجود دارد.

نوزدهم فروردین ماه نیز درگیری صیادان غیرمجاز با ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شوشتر به مجروح شدن فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست خوزستان، رئیس و یکی از محیط بانان شوشتر منجر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.