اسماعیل زمانی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مجتمع تجاری تفریحی در موقعیتی منحصر به فرد در منطقه آزاد اروند در منطقه دیری فارم در مجاورت ساختمان جدید سازمان منطقه آزاد اروند و بین ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر قرار دارد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای احداث این پروژه تفریحی تجاری را سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افرود: این مجتمع تاکنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تکمیل آن به یکی از ظرفیت‌های گردشگری منطقه تبدیل خواهد شد.

زمانی گفت: ابعاد بزرگ این پروژه و ترکیب کاربری‌های همگن و متنوع آن به گونه‌ای طراحی و در نظر گرفته شده است که توجه کاربران فرامنطقه ای را به خود جلب خواهد نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ظرفیت‌های موجود در منطقه را یکی از عوامل موفقیت این پروژه دانست و اظهار داشت: بهره‌مندی از امتیاز بی شمار تجارت در منطقه آزاد اروند، در کنار دسترسی به جاده آبادان و خرمشهر و دیگر ویژگی های طرح گلکسی سنتر ، آینده درخشان برای این مرکز رقم خواهد زد.

بزرگترین مجموعه تجاری تفریحی منطقه آزاد اروند در سه طبقه جمعا به مساحت ۲۳هزارمترمربع در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در حال ساخت است.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.