مژگان دالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:همچنین بانوان نیکوکار شهرستان در مراکز خیریه و تولیدی ها ، لباس های مخصوص کادر درمان را تولید و در اختیار آنها قرار می دهند.

وی بیان کرد: مشاوران و روانشناسان اندیمشکی نیز با ارائه آموزش های لازم به خانواده های مبتلا به کرونا ، آگاهی بخشی لازم را به جمعی از این افراد داده اند.

دالوند با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به موقع به بانوان خانه دار و ارائه برنامه های سرگرمی و آموزشی به آنها گفت:در راستای کمک به این اقشار برنامه های متنوع مذهبی ، فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی به صورت مجازی اجرا شده است.

وی گفت:بانوان فعال شهرستان اندیمشک در شرایط کنونی به نحو بسیار شایسته ای برای کمک به پیشگیری از ابتلا به بیماری در صحنه حضور داشته اند.

وی افزود:برخی تولیدی های شهرستان خط تولید ماسک را از همان روزهای نخست شیوع بیماری راه اندازی کرده و ماسک های تولیدی را بین اقشار و مناطق نیازمند توزیع می کنند.

وی اظهار داشت:این تلاش ها تا پایان مهار بیماری با فعالیت شایسته بانوان ادامه خواهد داشت.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.