رضا طاهری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهارداشت: برخی گروه‌های خودجوش مردمی و یا شهرداری‌ها اقدام به ضدعفونی دستگاه‌های عابر بانک می‌کنند که انجام غیرتخصصی آن باعث بروز خسارت‌های متعددی به دستگاه‌های بانکی شده است.

وی با بیان اینکه از بین حدود ۳۰۰ دستگاه عابر بانک مربوط به بانک ملی تاکنون بیش از ۲۰ دستگاه دچار خسارت شده‌اند، گفت: بر همین اساس از شهرداری‌ها و گروه های خودجوش مردمی درخواست می‌شود تا کار ضدعفونی دستگاه‌های عابر بانک را از برنامه‌های کاری خود خارج کنند.

رئیس شعب بانک ملی در استان از اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌ها و برخی گروه‌های خودجوش مردمی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: این درحالی است که کار ضد عفونی همه دستگاه‌های عابر بانک به صورت تخصصی توسط عوامل شعب انجام می‌شود.

طاهری یادآور شد:شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از طریق دستگاه‌های عابر بانک در زمان مراجعه به این دستگاه‌ها از دستمال کاغذی و یا دستکش استفاده کنند.

مردم مراجعه کمتری به شعب بانک‌ها داشته باشند

وی همچنین از مردم خواست تا حد ممکن کمترین مراجعه به بانک‌ها را داشته باشند تا خطر شیوع بیماری کرونا کمتر شود. 

طاهری گفت: در حال حاضر به دلیل تردد افراد مختلف در بانک‌ها،می‌توان اینگونه فضاها را به عنوان یکی از محدوده‌های مستعد سرایت ویروس کرونا دانست.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان افزود: به دلیل مراجعاتی که طی این مدت به شعب بانک‌های مختلف صورت گرفته، تعداد قابل توجهی از کارمندان بانک‌های استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

طاهری یادآور شد: مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که در بانک‌ها هم اجرا شده، نقش کلیدی و موثری دارند و تا جایی که امکان داشته سعی شده از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در شعب پیشگیری شود.

بر اساس این گزارش از روز شنبه ۲۳ فرودین ماه جاری، شعب بانک ملی ایران با دو سوم کارکنان از ساعت هفت تا ۱۴ و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دورکاری فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.