احمد بارگاهی روز جمعه در این ارتباط افزود : امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های نکوداشت روز بوشهر که بیشتر با تکیه بر اجتماع مردمی برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد.
وی بیان کرد: به همین مناسبت، ویژه‌برنامه‌ای شاد و متنوع به‌صورت مجازی آغاز شده که تا ۱۸ اسفند روز بوشهر ادامه خواهد یافت.
بارگاهی ادامه داد: این ویژه‌برنامه با دعوت از چهره‌های مردمی در قالب موسیقی، طنز، مسابقه، گفت‌وگو هرشب به مدت یک ساعت از ساعت ۲۱ منتشر می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را انتشار فراخوان طراحی نماد هفته بوشهر عنوان کرد.
وی افزود: این نماد  پس از دریافت طرح‌های مردمی در سال آینده ساخته و در یکی از میدان‌های بندر بوشهر نصب خواهد شد.
بارگاهی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته رونمایی از سردیس برخی از چهره‌های ماندگار بوشهر است که درصورت امکان در یک برنامه تلویزیونی از طریق شبکه استانی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر بسیاری از تابلوهای شهری به موضوعات آموزشی در باره بیماری کرونا اختصاص یافته‌است، بیان کرد: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی بزودی شاهد کنترل این بیماری در کشور باشیم.
۱۸ اسفند به مناسبت تاسیس مدرسه سعادت به عنوان مادر مدارس جدید جنوب ایران در این روز در سال ۱۲۷۸ هجری شمسی به عنوان روز بوشهر نام گذاری شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.