به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محل نقاهتگاه‌هایی که ۱۰۰ تخت برای بیمارانی که پس از بهبودی نیازمند ادامه درمان دارند، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در مرکز استان ۳۰۰ تخت در سه نقطه پیش‌بینی شده است، افزود: با همت بسیج جامعه پزشکی این اقدامات انجام شد و این آمار در کل استان ۹۰۰ تخت است که در همه شهرستان‌ها و محل‌ها برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به اینکه با همه توان در امر مقابل و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت خواهیم کرد، افزود: اکنون بیش از ۱۲ هزار نفر بسیجی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

شاهوارپور بیان کرد: بیش از هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی مأمور شدند همچنین ۱۶ کلینیک درمانی خود را در سطح شهرستان‌ها در اختیار کادر درمان قرار گرفته است تا بتوانیم به غربالگری در سطح استان کمک کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان عنوان کرد: بیمارستان نیروی زمینی سپاه و همچنین بیمارستان صحرایی ما آماده خدمات‌دهی هستند.

وی ضدعفونی کردن معابر توسط نیروهای جهادی را یکی دیگر از فعالیت‌های در حال انجام عنوان کرد و گفت: همه نهادها و دستگاه‌ها در راستای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا فعالیت می‌کنند و تا پایان ریشه‌کن شدن این بحران تلاش می‌کنند.

شاهوار پور بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود با در خانه ماندن گامی مؤثر در راستای کاهش این بیماری بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.