عبدالرحمن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» در شهرستان اندیمشک برای مقابله، مهار و سرکوب شیوع بیماری کرونا در حال انجام است.

وی، پیشگیری را بهترین عامل و راه‌حل مؤثر برای شکست بیماری کرونا دانست و افزود: توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و خود قرنطینه به قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت اندیمشک گفت: با همت بهورزان، کارشناسان سلامت و مراقبان سلامت بیش از ۱۷۰ هزار نفر از شهروندان اندیمشک از طریق سامانه ۴۰۳۰ غربالگری شدند.

وی افزود: ثبت‌نام به موقع در سامانه برای پیشگیری، برنامه‌ریزی، شناسایی و مبارزه با ویروس کووید ۱۹ به نظام سلامت برای پیروزی بر کرونا کمک شایانی می‌کند.

روحانی تصریح کرد: شهروندان اندیمشک با هدف کنترل و مهار ویروس کووید ۱۹ از تردد غیرضروری، سفرهای بین‌شهری و برون‌شهری تا پایان شکست بیماری کرونا پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هسته مرکزی شهرستان اندیمشک، بازار، برخی اصناف و معابر با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در اندیمشک تعطیل هستند.

تردد خودروهای با پلاک غیربومی در معابر اندیمشک، ورودی‌های شهرستان و آزادراه پل زال به عنوان دروازه ورودی استان خوزستان با محدودیت و ممانعت همراه است.

شهرستان اندیمشک افزون بر ۱۷۶ هزار نفر جمعیت دارد.

۴۰ نفر از شهروندان آن تا ۲۴ ساعت گذشته طبق اعلام رسمی آلوده به ویروس کووید ۱۹ هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.