شکرالله سلمان زاده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز نگرانی از افزایش آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان اظهار داشت: این افزایش آمار نشان دهنده جدی نگرفتن هشدارهای بهداشتی از سوی مردم است.

وی آخرین آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های جنوب غرب خوزستان را تا امروز جمعه ۱۱ نفر عنوان کرد و گفت: سه نفر از افراد فوت شده از شهرستان آبادان، هفت نفر از خرمشهر و یک نفر از شادگان هستند.

سلمان زاده افزود: آزمایش کرونای ۱۲۰ نفر در جنوب غرب خوزستان مثبت شده که ۴۴ نفر از این تعداد از شهرستان آبادان ، ۵۵ نفر از خرمشهر و ۲۱ نفر از شادگان می باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۱۶ هزار و ۵۳۳ نفر با علایم حاد تنفسی شدید به بیمارستان‌های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که یکهزار و ۱۴۹ نفر از آنها بستری و یک هزار و ۲۷ نفر نیز از بیمارستان مرخص شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شدند و تعداد مبتلایان به کرونا در این استان تا روز جمعه به ۶۱۰ نفر رسیده است.

 ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.