فرمانده حوزه مقاومت بسیج جعفرطیار(ع) ناحیه دزفول روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یگان‌های مختلف سپاه و بسیج از ابتدای اسفندماه و شیوع ویروس کرونا در آماده باش هستند.

سرگرد روح‌اله حکیم‌نژاد افزود: حوزه مقاومت بسیج جعفر طیار(ع) و پایگاه‌های تابعه از همان روزهای ابتدایی ضمن آماده باش کامل؛ آمادگی خود را برای همکاری و ارائه خدمات لازم اعلام کردند.

وی اظهارداشت: علاوه بر شرکت در جلسات هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول، ستادی نیز با موضوع قرارگاه پدافند زیستی درون حوزه تشکیل و هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات به اهالی منطقه استحفاظی انجام شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جعفرطیار(ع) ناحیه دزفول گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تیم‌های جهادی پایگاه‌ها و حوزه در طول این مدت نسبت به گندزدایی و ضدعفونی مساجد، منازل و ادارات منطقه زیرپوشش خود اقدام کردند و در قالب فعالیت‌های عملیاتی با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی تور ایست و بازرسی برای تب سنجی هموطنان در ورودی شهرستان برقرار شد.

وی همکاری با سایر ادارات از قبیل شهرداری برای ضدعفونی اماکن عمومی و پارک‌ها و شناسایی بسیجیان مستعد در زمینه‌های امداد و نجات، بهداشت و بهیار برای بکارگیری در شرایط بحرانی را از دیگر  فعالیت‌های این حوزه عنوان کرد و افزود: بسیجیان این حوزه درصورت نیاز و صدور مجوز از مبادی مربوطه آمادگی لازم برای تولید محلول مخصوص ضدعفونی و پخش در شهرستان را دارند.

سرگرد حکیم نژاد اظهارداشت: دیشب نیز پنج گروه جهادی به تعداد ۵۰ نفر با ۴۰ لیتر ماده ضدعفونی اقدام به ضدعفونی ۱۰ کیلومتر از معابر و خیابان‌های دزفول کردند.

وی افزود: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در شب‌های آینده و برگزاری تورهای ایست و بازرسی تب سنجی با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در مبادی ورودی شهرستان، توزیع مواد ضدعفونی و گندزدایی بین اهالی محله‌های نزدیک حوزه از دیگر فعالیت‌های پیش روی بسیجیان است. 

۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول بستری است که ۲۹ نفر از آنها از شهرستان دزفول، هشت نفر از شوش، ۲ نفر از گتوند و ۱۰ نفر از خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.