حامد قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تعدادی از راه‌ها و مسیرهای غیر اصلی ورودی به شهر گناباد توسط شهرداری مسدود و ۴ ورودی اصلی این شهر نیز با محدودیت‌هایی مواجه شده است.

وی افزود: در این ورودی‌ها، ایستگاه‌های کنترل مستقر شده‌اند و تیم‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، بسیجیان و نیروی انتظامی ضمن اعمال محدودیت‌هایی برای ورود، خودروهای ورودی را ضدعفونی می‌کنند.

فرماندار گناباد با بیان اینکه در این ایستگاه‌ها، اقدامات تب سنجی و غربالگیری از سرنشینان انجام و موارد مشکوک قرنطینه می‌شوند، گفت: به دنبال افزایش تعداد بیماران کرونا، این اقدامات پیشگیرانه با حساسیت و جدیت بیشتری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: وجود خودروهایی با پلاک غیر از گناباد، حساسیت‌هایی را در بین همشهریان ایجاد کرده که به همین منظور محدودیت‌هایی در چهار ورودی فرعی گناباد اعمال شده است.
قربانی با بیان اینکه چادر زدن در سطح شهر توسط مسافران ممنوع است و در این ایام هیچ گونه خدماتی به مسافران ارائه نمی‌شود، ادامه داد: رفت و آمد در محورهای مواصلاتی همچنان ادامه دارد و اعمال محدودیت‌ها فقط برای ورودی‌های شهر گناباد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.