به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شده است، افزود: با احتساب موارد مذکور شمار مبتلایان قطعی استان به ۳۰۶ مورد رسید.

وی گفت: موارد جدید به تفکیک در اهواز ۸ مورد، ماهشهر ۸، آبادان ۷، دزفول ۷، شادگان ۵، اندیمشک ۳، شوشتر ۳ و شهرستان‌های مسجدسلیمان، شوش، خرمشهر و بهبهان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، باوی، رامشیر و رامهرمز هر کدام یک مورد گزارش شده است.

دکتر احسان پور بیان کرد: در این ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵ مورد فوتی ثبت شده است تا به این ترتیب شمار فوتی‌ها در استان به ۳۸ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت :۱۳۲ نفر در استان بهبود یافته و در حال حاضر ۱۳۶ نفر نیز در بیمارستان‌های کل استان بستری هستند.

وی عنوان کرد: طبق دستور مقام وزارت بهداشت همه اقدامات تشخیصی، درمانی و دارویی بیماران مبتلا یا مشکوک به این بیماری در استان خوزستان رایگان است.

احسان پور در پایان گفت: با توجه به تداوم پیک این بیماری همچنان از شهروندان خوزستانی تقاضا می‌شود که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و به دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی مقامات استانی پایبند باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
21 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.