به گزارش ایرنا با گسترش ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور این روزها گروه ها و افرادی در بسیاری از نقاط کشور در حال مبارزه با این ویروس هستند.

تعدادی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)اروندکنار از توابع آبادان، که چند وقتی است با کمک و مساعدت این کمیته، با راه‌ندازی کارگاه خیاطی در منطقه صفرمرزی در حاشیه اروندرود مشغول کار هستند، با شیوع کرونا کارگاه‌های خیاطی خود را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کرده و تا در این روزها بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:۲ کارگاه‌ خیاطی با تسهیلات و حمایت‌ این کمیته راه اندازی شده که در یک حرکت جهادی با تولید روزانه حدود ۲ هزار ماسک به جبهه سلامت پیوستند.

محمدرضا مطوری بیان کرد: در این ۲کارگاه ۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار مشغول کار هستند که میزان تولید در این کارگاه‌ها در روزهای آینده با افزایش تقاضا بیشتر می‌شود.

وی افزود:در مرحله نخست تعداد ۲هزار ماسک از تولیدی این کارگاه‌ها خریداری و بین مددجویان توزیع شد.

مطوری ادامه داد:۴۵۰میلیون ریال کمک هزینه نیز برای مقابله شیوع کرونا به حساب مددجویان دارای بیماری‌های سخت علاج و زمینه‌ای و آسیب‌پذیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اروندکنار واریز شد.

یکهزار و ۲۵۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی اروندکنار هستند.

شهر اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان و روبه‌روی شهر فاو عراق و در حاشیه اروندرود قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.