سید محمود حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها برای ساخت یا تکمیل چند پایگاه بهداشتی درمانی در مناطق مختلف از جمله مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، اورژانس شهری، روستایی و جاده‌ای، خرید تجهیزات بیمارستانی و خرید داروهای بیماران سرطانی نیازمند هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نیازمند کمک خیرین و مردم هستیم اظهار داشت: امروز کشور در شرایط خاصی قرار گرفته و نیازمند مشارکت همه مردم هستیم تا با هم کرونا را شکست دهیم.

وی از خیرین و مردم خواست برای تهیه اقلام ضروری از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده برای اقشار آسیب پذیر، بیماران سرطانی و صعب العلاج کمک‌های نقدی خود را به حساب مجمع واریز کنند تا بسته‌های ضدعفونی کننده تهیه و با هدف پیشگیری از ویروس کرونا در اختیار افراد قرار گیرد.

رییس مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: همچنین مجمع خیرین سلامت ۵۰ میلیون تومان به کمیته امداد پرداخت کرده تا اقلام بهداشتی خریداری و بین مددجویان خود توزیع کند.

وی با بیان اینکه مجمع خیران سلامت، چشم انتظار دریافت کمک‌های خیران برای ارتقای سلامت هموطنان به خصوص در بحث مقابله با ویروس کرونا است گفت: شماره کارت‌ ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۷۷۶ نزد بانک ملی برای این خصوص در نظر گرفته شده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی تا امروز (شنبه) به ۸۲ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.