حسن زیودار پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ضد عفونی ایستگاههای راه آهن ناحیه زاگرس در چند مرحله اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: ضدعفونی مساجد، سالنهای انتظار، سرویس های بهداشتی و سکوهای مسافری ایستگاه های اندیمشک و طول خط ، حذف آبخوری های ایستگاه ها ، ضدعفونی سالنهای قطار مسافری و تجهیز ماموران خدمات به ماسک ، دستکش و سایر وسایل ایمنی و بهداشتی تا پایان یافتن این بحران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
زیودار استقرار میز بهداشت با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان اندیمشک به منظور اندازه گیری دمای بدن مسافران، نصب پوستر و بنر آموزشی در مورد بیماری کرونا و آماده باش کامل مجموعه راه آهن برای مقابله با ویروس کرونا را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد.
وی از مردم خواست سفر و تردد غیر ضروری خود را به بعد از پیک بیماری کرونا موکول کنند.
به گفته مدیرکل راه آهن زاگرس با تدابیر انجام شده در این مجموعه، جمعیت مسافران این حوزه در دوره شیوع بیماری کاهش یافته است.

در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تردد قطار حومه ای اندیمشک - اهواز متوقف شده است.
اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در شهرستان اندیمشک مستقر است.
راه آهن ناحیه زاگرس اندیمشک دارای ۱۲ ایستگاه با ۲۲۲ کیلومتر حوزه استحفاظی است که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر دارد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.