امیر عباس شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات گسترده‌ای با هدف پیشگیری از بیماری کرونا برنامه‌ریزی، اندیشیده و انجام می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی در حوزه سلامت و پیشگیری ویروس کووید ۱۹ بر اساس برنامه‌های ستاد کرونا شهرستان با آمادگی کامل وظایف خویش را انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمب ۲۲ باب واحد صنفی متخلف با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۸ باب قلیانسرای متخلف و ۴ سالن ورزشی مختلف تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف را با توجه به مخاطرات که برای سلامت عموم در پی دارد، به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

شهبازی تصریح کرد: نیروی انتظامی به‌صورت مستمر از واحدهای صنفی، تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مسافرخانه‌ها در اندیمشک بازدید کرده و ضمن ارائه توصیه‌های آموزشی به شهروندان، از تجمع افراد، توقف و اسکان مسافران جلوگیری خواهند کرد.

وی خواستار توجه و رعایت کردن نکات بهداشتی شد و عنوان کرد: مسیرهای منتهی به بازار و هسته مرکزی شهرستان با همکاری شهرداری مسدود و از تردد غیرضروری وسایل نقلیه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ممانعت به عمل خواهد آمد.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان با بیان اینکه امنیت حاصل مشارکت جمعی است، از شهروندان عزیز خواست برای حفظ امنیت خود و دیگران توصیه‌های بهداشتی و انتظامی را رعایت کرده و در اجرای طرح‌های عملیاتی شهروندان با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.