علی احسان پور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و افزایش تقاضای مردم برای خرید ماسک با کمبود این کالا مواجه هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه این ویروس در سراسر جهان شیوع یافته است صادرات ماسک از کشورهای مختلف محدود شده است به همین منظور بهترین راهکار برای تامین ماسک در استان استفاده از ظرفیت تولید کنندگان برای تولید و تامین ماسک است.

احسان پور ادامه داد: در تولید و تامین الکل و مواد ضدعفونی کننده در استان با مشکلی مواجه نیستیم اما در تامین ماسک با مشکلاتی مواجه هستیم به همین منظور از سازمان صمت استان تقاضا داریم که از تولید کنندگان استان برای تولید ماسک دعوت کنند.

با شیوع ویروس کرونا در استان تقاضای مردم برای خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزایش یافته است.

با راه اندازی پنج خط تولید مواد ضدعفونی کننده در استان با کمبود محلول ضدعفونی کننده مواجه نیستیم اما با کمبود ماسک در بازار مواجه هستیم، شرکت صنایع فولاد استان در خرمشهر خط تولید ماسک را راه اندازی کرده است اما برای تامین نیاز مردم به ماسک تعداد بیشتری خط تولید راه اندازی کرد.

بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۱۰ نفر در استان به ویروس کرونا  مبتلا شدند که ۲۵ نفر از این تعداد جان خود را از دست دادهاند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.