علی احسان پور جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  تعداد افراد بهبود یافته نسبت به افراد مبتلا به ویروس  کرونا  دراستان آمار قابل توجهی است با این وجود انتظار می رود مردم همچنان به رعایت نکات بهداشتی دقت لازم را داشته باشند.

وی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان ۵۷ نفر به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۲۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند و ۱۵ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند  و ۱۴ نفر نیز تا کنون جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید در شهرستان شوشتر به این ویروس مبتلا شد و ۲ نفر در شهرستان های شادگان و اهواز فوت کردند.

 احسان پور افزود: از تاریخ ۱۸ تا ۲۶ اسفند ماه جاری به عنوان زمان پیک انتشار و ابتلای به این ویروس پیش بینی شده است به همین منظور از همه مردم تقاضا داریم که نهایت دقت و حساسیت را در رعایت نکات بهداشتی و خود مراقبتی داشته باشند و از حضور در مناطق شلوغ خودداری کنند.

 کرونا که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

بیمارستان رازی در اهواز به عنوان بیمارستان معین در استان در بحث ویروس کرونا تعیین شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.