به گزارش خبرنگار مهر، امید بن عباس عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه دیدار با پرستاران بیمارستان بزرگ دزفول، اظهار کرد: در چند روز اخیر کمبود ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها و مراکز تجهیزات پزشکی دزفول موجب اعتراض شهروندان شده است.

وی افزود: در همین راستا پیگیر مرتفع شدن مشکل کمبود ماسک در دزفول هستیم و تا روزهای آینده تمامی وسایل مورد نیاز از جمله لباس مخصوص حفاظت شخصی برای کادر درمان نیز فراهم خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: فرمانداری دزفول آماده است تا هرگونه نیاز را در بخش درمان شهرستان دزفول برطرف کند.

بن عباس عنوان کرد: از تمامی پزشکان و پرستارانی که صحنه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ را به صحنه درخشش جامعه پزشکی تبدیل کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، با ایثار، ازخودگذشتگی و تلاش‌های بی‌دریغ خود برای نجات جان انسان‌ها نشان دادند که حس نوع دوستی و همدلی همچنان در جامعه زنده و برقرار است.

بن عباس ادامه داد: با حمایت رهبر معظم انقلاب و قدردانی مردم جامعه از پرستاران و پزشکان قطعاً یک روحیه مضاعف در جامعه پزشکی ایجاد شده که این روحیه می‌تواند به زودی و با همکاری تمام مردم و مسئولان کشور ویروس کرونا را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این دیدار صمیمی با اهدای شاخه گل از زحمات پرستاران و کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند تقدیر کرد.

تا امروز ۱۴ بیمار مشکوک به کرونا در بخش بیماران حاد تنفسی بیمارستان بزرگ دزفول بستری شده‌اند.

نتیجه آزمایش کرونا ۴ نفر از این بیماران مثبت و نتیجه آزمایش ۶ نفر از این افراد منفی بوده است.

۲ روز پیش نیز یک پیرمرد ۸۱ ساله بر اثر ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ (کرونا) در بیمارستان بزرگ دزفول فوت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.