سیدزین‌العابدین موسوی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در مرحله اول با همکاری آتش‌نشانی بازارهای پرتردد شهر از جلمه بازار مرکزی و خیابان‌های امیرکبیر، امام خمینی(ره) احمدآباد این شهرستان  ضدعفونی شد.

وی افزود: این اقدام شبانه انجام می‌شود و روزانه چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از پتروشیمی آبادان جهت ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و بازار تحویل مدیریت پسماند شهرداری آبادان می‌شود.

موسوی اظهار داشت:از شهرداری‌های اروندکنار و چوئبده این شهرستان خواسته شده نسبت به ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:مبادی ورودی شهرستان آبادان با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان پایش و مورد مشکوک با تب بالا  به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

فعالیت‌ها اماکن ورزشی آبادان تا پایان هفته تعطیل است

وی اظهار داشت:فعالیت تمامی اماکن ورزش شهرستان تا پایان هفته جاری تعطیل است و این تصمیم با توجه به حساسیت موضوع بیماری ویروس‌کرونا و به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و شهروندان و پیشگیری از شیوع این بیماری اتخاذ شده است.

وی به فعالیت ۷۱ باشگاه وزرشی و ۴۳ هیات ورزشی شامل رشته‌های مختلف در آبادان اشاره کرد و افزود:این دستور شامل باشگاه‌های بدنسازی سطح شهر نیز می‌شود.

به گفته موسوی یک باشگاه ورزشی متخلف واقع در میدان طیب آبادان،هفته گذشته در راستای حفظ سلامت ورزشکاران، تعطیل شد.

به گزارش ایرنا تاکنون تست اولیه ویروس کرونا سه بیمار در آبادان مثبت اعلام شده است.

بیمارستان طالقانی برای بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در آبادان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.