سید عابدین طباطبایی روز جمعه در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال شور و مشارکت مردم بیشتر از سال گذشته خواهد بود و با حضور پرشور مردم انتخابات خوبی رارقم خواهیم زد.

وی گفت: پیش بینی ما این است که  با توجه به حضور اولیه مردم در شعب اخذ رای میزان حضور و مشارکت بیش از سال گذشته باشد.

فرماندار هفتکل حضور در انتخابات را امری مهم در تعیین سرنوشت دانست و تصریح کرد: ۳۴ صندوق اخذ رای برای رای گیری در حوزه انتخابیه هفتکل در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۳ صندوق در بخش مرکزی و ۱۱ صندوق در بخش رغیوه  هستند.

وی افزود: ۱۵ هزار نفر در شهرستان هفتکل واجد شرایط رای دادن هستند و می توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق بیندازند.  

طباطبایی  با اشاره به وضعیت نظارت بر شعب اخذ رای در این شهرستان افزود: ۲۴۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی کار نظارت را در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برعهده دارند.

به گزارش ایرنا  ۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، امروز دوم اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.