به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم فرحانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدالله امروز هم امتحان دیگری از امتحانات بزرگ الهی متوجه مردم انقلابی ایران اسلامی مخصوصاً مردم خوزستان است.

وی افزود: الحمدلله خوزستانی‌ها در هر صحنه‌ای پیش‌قدم بودند و اسوه و الگوی بقیه امت اسلامی قرار گرفتند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: روز یکشنبه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خدمت آیت اله رئیس قوه قضائیه رسیدم و همه گریه می‌کردند.

فرحانی اضافه کرد: ورودی که حاج قاسم به اهواز داشت و حضوری که خوزستانی‌ها در بیعت با خط مقاومت و رهبری از خود نشان دادند الگوی ایران اسلامی شد و امروز هم قطعاً حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم با رعایت خطوطی که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی نماینده بصیر، عدالت دوست، متنفر از فساد، آگاه و آشنا به مسئولیت‌های مهم در خوزستان از صندوق بیرون خواهد آمد و ان‌شاءالله قلب امام زمان، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را این مردم مجدداً شاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که شور انقلابی و استقرار نظام انقلابی را انجام دادیم ولی دولت اسلامی نداریم یعنی یک تشکیلات مدیریتی انقلابی در هر سه قوه که باید مستقر شود تا مطالبات رهبری و مردم تحقق پیدا کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همان‌طور که امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور است بنابراین راه اصلی استقرار دولت انقلابی یک مجلس انقلابی است و امید می‌رود با استقرار مجلس انقلابی شاهد تحقق دولت انقلابی و اسلامی و همچنین هنجارهای مورد قبول انقلاب باشیم.

فرحانی در پایان گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند متأسفانه بی‌عدالتی، تبعیض و مدارای با ویژه خواری داریم و وقتی می‌توانیم این موارد را از بین ببریم که یک مجلس انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1360210
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.