امید بن عباس روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: ۳۴۶هزار و ۸۴۱ نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شهرستان دزفول وجود دارند.
وی افزود: همه برنامه ریزی ها با همکاری اعضای هیات نظارت و اجرایی صورت گرفته و اعضای مستقر در شعبه ها جهت اخذ رای مردم آموزش های لازم را دیده اند .
وی با بیان اینکه  تقسیم نیروهای حاضر در هر شعبه نیز انجام شده  است گفت: ۳۵۰هزار تعرفه یعنی ۱۲ درصد بیشتر از آمار واجدین شرایط به شهرستان دزفول اختصاص یافته که به صورت کاملا مناسب بین شعبه ها تقسیم شده اند تا هیچ کمبود تعرفه ای در شعبه ها احساس نشود.
بن عباس  افزود: به مردم این اطمینان می دهیم با تمهیداتی که شورای تامین اندیشیده است هیچ مشکلی در روند امور انتخاباتی ایجاد نشود و از این پس نیز در فرآیند اجرای آن نیز خللی ایجاد نخواهد شد و انتخابات در صحت و سلامت کامل اجرا خواهد شد.
 رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول  از مردم تقاضا کرد  رای دادن  را به زمان های پایانی موکول نکنند و در ساعات اولیه مهلت قانونی(  هشت  صبح تا ۶ بعدازظهر)  به شعب اخذ رای مراجعه نمایند.
وی افزود: مدارس و ادارات شهرستان دزفول در روز شنبه دایر هستند  اما باتوجه به اینکه برخی از مدارس جزو شعبه های اخذ رای هستند چنانچه ملزم به تعطیلی بودند، از طریق کمیته اطلاع رسانی به مردم اطلاع خواهیم داد.
بن عباس در خصوص صندوق های سیار اخذ رای تشریح کرد: صندوق های سیار نقاط استقرار تعیین شده و خاصی دارند و شئوناتی که برای آنان در نظر گرفته شده همانند شعبه های  ثابت است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول  از  مردم شهرستان دزفول به ویژه جوانان رای اولی دعوت کرد در حماسه ای که سرنوشت خود را در آن تعیین میکنند شرکت کنند و با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ حماسی کشور خود ثبت کنند.

شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.