مرتضی اصغری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یک هفته اخیر حیدر پناه‌زاده قره‌قشلاقی، مالک رونقی قره‌قشلاقی، علی سلیمانی قزلجه، صفیه قویدل قره‌قشلاقی و شاهرخ گلابی حبشی انصراف داده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ناصر اخلاقی اولقی، یعقوب رضازاده، حسین رمزی قره‌قشلاقی، محمد طالعی، صفر قویدل قره‌قشلاقی، علی کهن‌سال تمر، محسن مافی، بایرامعلی محمدنژاد، محرم موسالو، مهدی مهدی‌زاده، حمید میرزایی حبشی و جعفر نوری یوشانلویی در کورس رقابت برای رسیدن به کرسی مجلس قرار دارند.

حوزه انتخابیه سلماس که حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است؛ در این شهرستان ۳۵ نفر طی مراحل نام‌نویسی برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم داوطلب شده بودند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات ۱۳۶ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده‌ که ۱۰۳ شعبه از این تعداد در بخش مرکزی و ۳۲ شعبه در حوزه فرعی بخش کوهسار این شهرستان در نظر گرفته شده‌است؛ همچنین یک شعبه ویژه اخذ رای نیز برای ساکنان آشوری و کلدانی در روستای خسروآباد این شهرستان تعبیه شده‌است.

۱۴۱ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و برای برگزاری انتخابات سالم در سطح شهرستان ۲ هزار نفر به عنوان مجریان انتخاباتی از جمله عوامل اجرایی، بازرسی، انتظامی، امنیتی و سیاسی فعالیت خواهند کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.