سیدعلیرضا قریشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۰ روز سه شنبه در کشور ازبکستان پیگیری شد که افشین طاهری ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان، با مجموع ۳۴۶ کیلوگرم، به نشان طلای حرکت یکضرب و ۲ نشان نقره حرکت دوضرب و مجموع رسید.

وی با بیان اینکه طاهری هر ۶ حرکت یک ضرب و دوضرب خود را با موفقیت پشت سر گذاشت گفت: این وزنه بردار خوزستانی در حرکت اول یکضرب، وزنه ۱۵۰ کیلوگرم را بالای سر برد؛ در دومین و سومین حرکات یکضرب، موفق به مهار وزنه های ۱۵۶ و ۱۶۰ کیلوگرم شد و نشان طلای این بخش را به خود اختصاص داد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان افزود: طاهری در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را مهار کرد و دومین و سومین حرکت خود نیز وزنه های ۱۸۱ و ۱۸۶ کیلوگرمی را بالای سر برد مهار کرد و به کار خود در این مسابقه پایان داد.

وی گفت: در این دسته آنتروپوف از قزاقستان در مجموع با حدنصاب ۳۶۵ کیلوگرم اول شد، افشین طاهری  و الغافر از سوریه به ترتیب با مجموع ۳۴۶ و ۳۳۳ کیلوگرم عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش ایرنا رقابت های وزنه برداری جوانان قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ از روز ۲۶ بهمن در تاشکند ازبکستان آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.