به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نکونام پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره نوع خدمات‌رسانی شرکت گاز هنگام کاهش دما در استان اظهار کرد: طبق قراردادهایی که با همه صنایع صورت گرفته است، شرکت گاز متعهد به تأمین گاز فقط در هشت ماه از سال یعنی در فصول غیر سرد است.

وی افزود: ۵۰ سال از تأسیس شرکت گاز استان خوزستان می‌گذرد و در تمام این مدت به محض برودت هوا، بر اساس اولویت‌ها، تأمین گاز با بخش «خانگی» و پس از آن بخش «عمومی» که شامل بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و هتل‌ها منتهی می‌شود.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خوزستان با اشاره به محدودیت‌هایی که در خصوص مصرف گاز اعلام می‌شود، تصریح کرد: اگر محدودیت‌هایی در خصوص مصرف گاز اعلام می‌شود قطعاً با هماهنگی شرکت ملی گاز است.

نکونام گفت: شرکت گاز خوزستان تاکنون طبق تعهدات خود عمل کرده و از دستورات لازم برای تأمین گاز در هیچ زمینه‌ای سرپیچی نشده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شرکت گاز خوزستان، بیان کرد: برنامه ما در سال جدید این است که به محض اینکه دو شهر قلعه خواجه و آبژدان از توابع خوزستان که شهرهای جدید هستند به شبکه گاز رسانی متصل و گازدار می‌شوند.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خوزستان در رابطه با میزان مشترکان خانگی، اظهار کرد: به طور کلی یک میلیون و بیست هزار مشترک داریم که از این تعداد ۶۰۰ مشترک آن عمده هستند.

وی افزود: در حوزه «صنایع» حدود ۳۰ صنعت فوق عمده داریم که نیروگاه‌ها و پتروشیمی و صنایع فولاد جز صنایع فوق عمده هستند.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خوزستان در رابطه با فعالیت‌های بهره‌برداری این شرکت، افزود: همه خدمات در راستای نگهداری، تعمیرت، حفظ پایداری گاز، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تأمین گاز و انرژی برای صنایع کوچک و بزرگی است که از گاز به عنوان سوخت و یا خوراک استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.