بهزاد محمدی روز سه‌شنبه در گردهمایی دانش افزایی روحانیان و تجلیل از مدیران فعال و خادمان نماز شرکت‌های پتروشیمی کشور در مشهد افزود: کالاهای ۱۵ هزار بنگاه فعال به صورت مستقیم توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی تامین می‌شود و حدود یک میلیون نفر در این صنعت و بنگاه‌های وابسته مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال آینده هر ماه یک طرح پتروشیمی به بهره‌برداری می‌رسد ادامه داد: اولویت تولیدات شرکت ملی پتروشیمی برای بنگاه‌های داخلی و رونق آنها است.

وی گفت: درآمد صنعت پتروشیمی ۱۷ میلیارد دلار است و بیشتر تولیدات آن به چند کشور آسیایی و اروپایی صادر می‌شود.

محمدی افزود: در بخش توسعه این صنعت از سال ۹۲ گام‌های جهشی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اینک ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی ۶۶ میلیون تن است که بر اساس طرح‌های جهشی تا سال ۱۴۰۰ به یکصد میلیون تن و در سال ۱۴۰۴ به ۱۳۳ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اهمیت نماز نیز اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی خود در امر نماز را باید ارزیابی کنیم و ورودی و خروجی کار را بسنجیم تا بدانیم در زمینه جذب افراد به نماز چقدر موفق بوده‌ایم.

وی گفت: مسایل اخلاقی و فعالیت در این حوزه سخت تر از کار پتروشیمی است، باید فعالیت‌های خود را مقایسه و نقد کنیم و جامعه را درست ببینیم تا بتوانیم بطور صحیح برنامه‌ریزی نماییم.

گردهمایی دانش افزایی روحانیان و تجلیل از مدیران فعال و خادمان نماز شرکت‌های پتروشیمی که دیروز در مشهد آغاز شده بود امروز به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.