به گزارش ایرنا عبدالرحمان ناصریان دوشنبه در نشست هماهنگی تهیه و توزیع میوه و کالاهای مورد نیاز عید نوروز در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: نمایشگاه بهاره امسال ( ویژه فروش کالاهای مورد نیاز عید نوروز) با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در استان برگزار می‌شود.

وی گفت: تامین کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش و کالاهای تزیینی در این نمایشگاه در اولویت هستند و کالاهایی همچون گوشت و مرغ و میوه نیز عرضه خواهد شد.

ناصریان ادامه داد: بیشتر از واحدهای تولیدی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

تعیین ۵۵ واحد ثابت و سیار توزیع میوه عید

ناصریان بیان کرد: ۴۵ واحد صنفی ثابت و ۱۰ واحد سیار برای توزیع میوه عید نوروز در اهواز در نظر گرفته شده که از تاریخ ۲۵ اسفندماه دایر خواهند شد.

وی گفت: علاوه بر تعیین این تعداد واحد عرضه میوه ۱۸ بازارچه در اهواز وجود دارد که از این ظرفیت نیز برای توزیع میوه تنظیم بازار مخصوص عید نوروز استفاده خواهیم کرد.

معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان صمت استان ادامه داد: تاکنون ۲ سردخانه در اهواز و امیدیه برای ذخیره میوه عید در نظر گرفته شده که بر اساس معرفی نامه ادارات صمت شهرستان‌ها میوه عید در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای عید امسال تامین میوه به سازمان صمت و بخش خصوصی واگذار شده، افزود: در مجموع تامین سه هزار و ۵۰۰ تن میوه عید برای استان در نظر گرفته شده که تاکنون یکهزار و ۵۰۰ تن از این رقم تامین شده است.

ناصریان ادامه داد: اتحادیه‌ها و اصناف در تعیین پایگاه‌های توزیع میوه در سطح شهر توجه لازم را داشته باشند که بر اساس جمعیت و وسعت هر منطقه واحد عرضه را مشخص کنند.

درادامه این نشست معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ادامه داد: باید از واحدهای صنفی که پروانه کسب دارند به عنوان عامل توزیع میوه عید دعوت شود تا برای بازرسی و برخورد با هرگونه تخلف در آینده دچار مشکل نشویم.

بهرام جباری ادامه داد: در واحدهای عرضه میوه سیار نیز اتحادیه افراد معتبر و با هویت را معرفی کند تا شاهد کمترین تخلف در این واحدها باشیم.

وی گفت: بنرهای اعلام قیمت میوه در کنار هر واحد عرضه میوه برای آگاهی مردم باید نصب شود.

نمایشگاه بهاره ویژه عرضه کالاهای مورد نیاز ایام نوروز هر سال برای تعدیل قیمت کالاها در بازار وتسهیل خرید مردم برپا می‌شود.

نمایشگاه بهاره در اهواز در نمایشگاه دائمی برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.