امید بن عباس سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر در نقاط مختلف شهرستان دزفول افزود: ۲ طرح توسعه شبکه برق دیروز با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید که این اقدام در جهت پایداری بیشتر برق شهرستان صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به بهره‌برداری از ۲ گلخانه بیان کرد: بیش از ۴۰ گلخانه مدرن در دزفول راه اندازی شده و حدود ۴۰ هکتار دیگر نیز در دست احداث است.

بن عباس درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اقشار مختلف مردم دزفول با حضور پرشور خود در راهپیمایی، تصاویر و جلوه‌های زیبایی از عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب در تقویم پرافتخار این دیار ثبت کردند.

وی با تاکید بر لزوم دوری از اختلاف نظرها برای رسیدن به موفقیت ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال گذشته بیانیه گام دوم انقلاب را در شرایطی صادر کرد که بخش ویژه‌ای از آن به جوانان اختصاص داده شده بود که نشان از لزوم توجه بیشتر به قشر جوان جامعه است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: تلاش بر این است تا فضا را در شهرستان دزفول به گونه‌ای آماده کنیم که جوانان بیش از پیش وارد عرصه مدیریت و اداره شهرستان شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.