محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی آسمان استان تا اواخر امشب قسمتی تا نیمه‌ابری همراه با رگبار و رعد و برق در مناطق شمال، شمال شرق و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود. از صبح فردا تا جمعه نیز جوی پایدار مورد انتظار است.

وی افزود: تا اواخر امروز همچنان در مناطق شمالی شمال شرقی و شرقی استان بارش برف در ارتفاعات و شهرهای مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایذه ۰.۰۱ و دهدز ۰.۳ بارش در استان ثبت شده است که در شهر ایذه شاهد بارش برف بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: دمای هوای برخی مناطق استان از جمله دهدز ۵.۲-، ایذه ۳-؛ اهواز، دزفول، گتوند ۲-؛ امیدیه، حسینیه، بستان، شوش، لالی ۱-؛ رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان ۰؛ شوشتر، بهبهان، هندیجان؛ آغاجاری، شادگان ۲ سانتی‌گراد رسیده است.

سبزه زاری ادامه داد: این پدیده تقریباً در ۳۰ سال گذشته خوزستان بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بیان داشت: از پنجشنبه تا جمعه روند کاهش دما حدود ۵ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد در استان مورد انتظار است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با ۱۸.۹ درجه و دهدز با ۵.۲- درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای خوزستان گزارش شده‌اند.

سبزه زاری با اشاره به اینکه دمای هوای اهواز در ساعت ۴ صبح به اوج خود رسیده است، گفت: طی همین مدت اهواز حداکثر و حداقل ۱۴.۴ و ۲- درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.