سیدامین سپهریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  چند فیلم از جشنواره که در آرای مردمی بیشترین مخاطب را داشتند از جمله فیلم‌های "شنای پروانه"، "روز صفر"، "دوزیست" و ... در جشنواره اکران شدند و چندین سانس فوق‌العاده برای آنها اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: بالا بودن استقبال مردم از فیلم فجر حاکی از این است که ذائقه مردم، فیلم خوب را می طلبد و اگر ساخت فیلم چه به لحاظ فنی و چه از نظر محتوایی قوی و با کیفیت باشد مردم نیز از آن استقبال می کنند.

 مسئول سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یاداور شد: هر گاه با صندلی های خالی سینما مواجه شدیم قطعا یکی از دلایل آن ضعیف بودن فیلم ها بوده است.

وی بیان کرد: بسیاری از علاقمندان به فیلم فجر از ما درخواست داشتند جشنواره در اهواز تا یک روز دیگر تمدید شود اما براساس برنامه‌ریزی‌ها وزارت ارشاد جشنواره فیلم فجر در اهواز تنها تا  روز ۲۲ بهمن است و بیشتر از ان امکان پخش فیلم وجود نخواهد داشت.

سپهریان گفت: اهواز در حوزه تک سالن‌های سینما نسبت به استان هایی دیگر حرفی برای گفتن دارد و استان خوزستان جزو پنج استان برتر در بیشترین سالن سینما است،  سینماهای استان از نظر امکانات و تک سالن بودن از جمله امکانات سینمایی خوب به شمار می آیند.

 وی افزود: البته اگر قصد رقابت در حوزه سالن های سینما را در کشور داریم باید بخش خصوصی به این مساله ورود کند و در استان خوزستان نیز پردیس سینمایی احداث شود.

مسئول سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: البته یک پردیس سینمایی در اندیمشک در حال احداث است و تا پایان امسال سینماهای گتوند و ایذه به سینماهای خوزستان اضافه می شوند که  خبر خوبی برای استان ما است.

به گزارش ایرنا سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه جاری همزمان با تهران، در سینمای ساحل و هلال اهواز در حال برگزاری است، در این دوره از جشنواره ۲۴ فیلم شامل ۱۹ فیلم سینمایی برای بزرگسالان در قالب سودای سیمرغ  و پنج فیلم برای کودک و نوجوان در قالب سیمرغ پروانه در جدول پخش فیلم فجر اهواز قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.