به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان آمده است: باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد موزه و تالار افتخارات خود را که شامل انواع جام‌ها، توپ‌ها، کفش‌ها، لباس بازیکن‌های فولاد در لیگ‌های متفاوت است را در محل ورزشگاه شهدای فولاد راه‌اندازی کند.

باشگاه فولاد در تلاش است گنجینه‌ای غنی را راه اندازی کند تا با گشت و گذار در این تالار، تاریخ مکتوب باشگاه فولاد خوزستان را بتوان دید و از آن لذت برد.

این تالار به هواداران این فرصت را می‌دهد تا به گذشته بازگردند و تاریخچه، قهرمانی‌ها و بازی‌های جذاب و نوستالژی را دوباره در ذهن‌شان بازسازی کنند.

از تمام پیشکسوتان، هواداران، بازیکنان، خبرنگاران و دیگر عزیزان علاقه‌مند خواهشمند است تا در صورت علاقه، عکس‌ها و یا کلیه وسایل نوستالژی خود که مرتبط با باشگاه فولاد خوزستان است را به موزه و تالار افتخارات این باشگاه اهدا کنند تا یک تالار غنی‌تر را در باشگاه فولاد داشته باشیم و این تالار الگویی برای دیگر باشگاه‌ها شود تا این فرهنگ در فوتبال ایران نیز به مانند فوتبال روز دنیا جا بیفتد.

آثار تحویل شده به موزه و تالار افتخارات باشگاه فولاد ضمن اینکه به نام اهداکننده آن ثبت خواهد شد، با نگهداری از آنها در محیط و شرایط مناسب، از تخریب و یا از بین رفتن آن جلوگیری می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار نوستالژی و قدیمی خود را به باشگاه فولاد خوزستان تحویل داده و همچنین عکس‌های خاطره‌انگیز خود را به آدرس ایمیل nostalgia@fooladfc.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1349454
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.