به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، تمرین تیم فولاد خوزستان روز یکشنبه پس استراحت ۲ روزه در مجموعه باشگاه فولاد در اهوازبرگزار شد. بازیکنان فولاد ابتدا در سالن وزنه حاضر شدند و تمرینات بدنسازی را زیر نظر یوسو مربی اسپانیایی و بدنساز انجام دادند. 

پس از تمرین بدنسازی، بازیکنان در زمین شماره ۲ باشگاه تمرینات تاکتیکی را زیر نظر جواد نکونام و دیگر اعضای کادرفنی مرور کردند، در این تمرین که حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید تمام بازیکنان حضور داشتند؛ چند بازیکن با درخواست جواد نکونام از تیم‌های پایه در جمع بازیکنان فولاد حضور داشتند و به آنها این فرصت داده شد تا بتوانند قابلیت‌ خود را به کادرفنی نشان دهند.

درآمدزایی چهار میلیارد ریالی باشگاه فولاد از حق رشد

باشگاه فولاد خوزستان از حق رشد بازیکنان خود در امسال چهار میلیارد ریال درآمدزایی کرد.

پس از بررسی پرونده مطالبه حق آموزش بازیکنان پایه فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، چهار میلیارد ریال به باشکاه فولاد اختصاص داده شد.

با این اقدام باشگاه فولاد به یکی از نخستین باشگاه‌هایی لیگ‌ برتری می‌شود که حق آموزش بازیکنان به صورت گسترده را دریافت می‌کند. آکادمی‌ باشگاه فولاد به مانند دیگر آکادمی‌های دنیا هم برای بازیکن‌سازی و تزریق بازیکن به تیم‌ بزرگسالان تلاش می‌کند تا درآمدزایی برای باشگاه داشته باشد.

راه‌اندازی موزه باشگاه فولاد خوزستان 

باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد موزه و تالار افتخارات باشگاه خود که شامل انواع جام‌ها، توپ‌ها، کفش‌ها ، لباس‌ بازیکن‌های فولاد در لیگ‌های متفاوت است را در محل ورزشگاه شهدای فولاد راه‌اندازی کند.

این موزه و تالار به هواداران این فرصت را می‌دهد تا به گذشته بازگردند و تاریخچه، قهرمانی‌ها و بازی‌های جذاب و نوستالژی را دوباره در ذهن‌شان بازسازی کنند.

این اقدام می تواند الگویی برای دیگر باشگاه‌های کشور شود تا این فرهنگ در فوتبال ایران نیز به مانند فوتبال روز دنیا ماندگار شود.

تیم فولاد روز جمعه آینده از هفته بیستم لیگ برتر در تهران باید به مصاف تیم پیکان تهران برود. تیم فولاد هم اکنون با ۲۷ امتیاز در مکان هفم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.