به گزارش ایرنا سیروس نعمتی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اهواز با تشکر از تمام عواملی که در این فصل کنار تیم فولاد بودند اظهار کرد: فردا جمعه در آخرین بازی خود به مصاف تیم تراکتورسازی که از تیم های خوب ایران است می رویم.
وی گفت: تراکتور سازی اگر چه سال خوبی را پشت سر نگذاشته و جایگاه این تیم در حد نام آن نیست اما همیشه برای ما قابل احترام است.
مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه رتبه تراکتورسازی چیزی از ارزش های این تیم در لیگ برتر کم نمی‌کند، افزود: تراکتورسازی تیمی بزرگ، ریشه‌ دار و صاحب سبک در فوتبال ایران است لذا فردا بازی بسیار سختی مقابل این حریف خواهیم داشت.
نعمتی نژاد درباره غایبان این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: یوسف وکیا و میلاد بدرقه را به دلیل محرومیت و سینا مریدی و مجتبی حقدوست را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
وی در خصوص اعتراض برخی هواداران فولاد به کادر فنی این تیم در طول فصل اظهارکرد:در این فصل با وجود چند باختی که داشتیم عملکرد خوبی را پشت سر گذاشتیم. بسیاری از تیم‌ ها در برهه‌ ای از فصل افت می‌کنند و تیم ما نیز کمی افت کرد و همین موضوع باعث شد که نتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و به هدف مان برسیم.
مربی فولاد در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در این فصل گفت: بی شک وقتی فاصله صدر جدول با سایر تیم‌ ها زیاد باشد، از هیجان مسابقات کاسته می‌شود و معتقدم قهرمانی در هفته آخر هیجان بیشتری دارد.
گفتنی است ارطغرول ساغلام سرمربی تیم تراکتورسازی به دلیل ساعت پرواز تیم تراکتورسازی تبریز به اهواز، نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی حاضر شود.
دیدار دو تیم فولاد و تراکتورسازی از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.