به گزارش ایرنا امیر قلعه نویی روز پنجشنبه پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد در نشست خبری با اشاره به اینکه فضای بازی به ویژه در نیمه دوم کاملا سالم بود افزود: متاسفانه در نیمه نخست بازی شرایط جوی اجازه بازی به هر دو تیم را نداد اما در نیمه دوم عملکرد تیم ما نسبت به حریف بهتر شد در عین حال به پورموسوی و تیم جوانش تبریک می گویم.
وی با بیان اینکه عدالت فوتبال در بازی امروز رعایت نشد و در حالی که باید با اختلاف 2 گل پیروز می شدیم مساوی کردیم گفت:نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم و فولادی ها به غیر از یک ضربه کرنر حتی نزدیک دروازه ما نشدند. از بازیکنانم راضی هستم و معتقدم باید با نتیجه چهار بر یک پیروز میدان می شدیم.
قلعه نویی با اشاره به اینکه خوزستان سرشار از استعدادهای ناب فوتبالی است که اگر به درستی از آنها استفاده شود تیم های این استان نیاز به جذب بازیکن ندارند افزود: اگر در خوزستان برنامه ریزی خوبی صورت گیرد نه تنها نیازی به خرید بازیکن نیست بلکه می توان تمام فوتبال ایران را از این منطقه تغذیه کرد.
وی ادامه داد: معتقدم اگر توان سرمایه گذاری در استان خوزستان وجود ندارد اما می توان حداقل در بخش پرورش استعدادها برنامه ریزی خوبی انجام داد که متاسفانه مدیران ما آینده نگر نیستند.
وی همچنین گفت:خوشحالم بار دیگر به اهواز آمدم چرا که نخستین دوره سرمربیگری ام را در اینجا گذراندم و به نوعی به مردم خوزستان مدیون هستم.
دیدار بین تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر عصر پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.