حمید غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسب این تعداد مدال، افتخاری بزرگ برای ورزش کارگری خوزستان به شمار می رود و این موضوع با تلاش و جدیت ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان حاصل شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار ورزشکار خوزستانی به طور سازمان یافته زیر نظر هیات ورزش کارگری فعالیت می کنند گفت: هیات ورزش کارگری استان در ۳۰ انجمن ورزشی در ۲ بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کند و ورزشکاران استان بارها در میادین مختلف داخلی و خارجی موفق به مدال آوری شدند.

غفاری با اشاره به اینکه هیات کارگری استان در سال ۹۷ دومین هیات برتر کشور در ارزیابی عملکرد فدراسیون کارگری کشور شناخته شد گفت: امسال نیز فعالیت‌های خوبی در بحث اعزام به مسابقات کشوری، میزبانی ها و همچنین مسابقاتی استانی انجام دادیم که امیدواریم همانند سال قبل رتبه خوبی در کشور به دست آوریم.

وی افزود: ورزشکاران استان در رقابت ها کشوری بیش از یکصد مدال رنگارنگ کسب کردند و تعداد بسیاری از آنها برای حضور در مسابقات برون مرزی به عضویت تیم ملی کشورمان درآمدند.

رییس هیات استان به موفقیت بانوان در رقابت های المپیاد ورزش کارگری کشور اشاره کرد و گفت: در این پیکارها آتوسا سمایی در رشته شنا یک طلا و ۲ برنز کسب کرد همچنین خدیجه احمدی در رشته تنیس روی میز به نشان برنز رسید.

وی در ادامه به اعزام تیم کاراته خوزستان به مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: تیم منتخب کاراته استان با حضور هفت ورزشکار به این پیکارها اعزام شد که از شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکو برخوردار است. همچنین چند روز گذشته تیم والیبال بانوان استان در رقابت های کارگری کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت هر چند شایسته کسب عنوان قهرمانی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.