حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته پر از افتخار، عزت و سربلندی بوده و دشمنان را به تحیر واداشته است.
وی استقلال همه جانبه کشور را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت:  انقلاب اسلامی باعث اقتدار و استقلال علمی، سیاسی و فناوری ایران شده است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: ایران اکنون به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و به سمت قدرت جهانی پیش می‌رود؛ کسی تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی به دنیا صادر شود.
وی با اشاره به احیای دین در دنیا بواسطه پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد و اکنون همه دنیا اسلام و مکتب تشیع را به خوبی می‌شناسند. 
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید با رعایت تقوای الهی در فضای مجازی از هتک حرمت دیگران خودداری کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف، کینه و ناراحتی  در بین مردم و گروه‌های مختلف است، افزود: از پلیس فتا تقاضا کرده‌ام با افرادی که اقدام به انتشار مطالب کذب و آبروریزی شخص، گروه یا قومی شوند برخورد کند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی انتخابات را اساسی‌ترین مساله نظام و زیرساخت پیشرفت‌های کشور دانست و گفت: انتخابات مظهر عزم، اقتدار و بصیرت ملی و تامین کننده امنیت ملی است.
وی تهدیدهای دشمن را درصورت حضور مردم در صحنه ناکارآمد خواند و افزود: اقتدار نظام با تشکیل مجلسی قوی افزایش می‌یابد.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه چیدمان مجلس نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری دارد، بیان کرد: اگر درست انتخاب نکنیم در انتخابات ریاست جمهوری آسیب می‌بینیم.
وی افزود: افرادی مومن، انقلابی و دلسوز باید وارد مجلس شوند تا درمقابل کج‌روی‌ها و وسوسه‌ها مقاومت کنند و برای رسیدن به این کرسی دست به هر کاری نزنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی داشتن عدالت و نگاه یکسان به همه مردم حوزه انتخابیه را از ویژگی‌های یک نماینده خوب دانست و گفت: افرادی که کیسه دوخته‌اند نمی‌توانند به مردم خدمت کنند.
وی افزود: ۹۰ نماینده معادل یک سوم نمایندگان فعلی رد صلاحیت شدند که اصلا آمار خوبی نیست.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه کوتاهی در خدمت به مردم هیچ توجیهی ندارد، افزود: باید به مسائلی چون گرانی، مسائل معیشتی و مافیای خودرو رسیدگی شود زیرا باعث نارضایتی مردم شده‌اند.

بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) کمر رژیم طاغوت را شکست
حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم الله ۱۹ بهمن و بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) گفت: این بیعت، کمر رژیم طاغوت را شکست و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
وی اظهار امیدواری کرد ۲۲ بهمن امسال که همزمان با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است با حضور باشکوه مردم برگزار و  ضربه محکمی به دهان دشمن زده شود.
امام جمعه دزفول گفت: وضعیت بازار قدیم دزفول نامناسب، اسفبار، آشفته و نابسامان است و اگر اتفاقی در این بازار بیفتد خسارت‌های زیادی وارد می‌شود.

وی افزود: فضای جلوی مغازه‌ها، سقف و دیوارها پر است و اگر یک آتش سوزی پیش بیاید امکان ورود خودروی آتش نشانی به بازار نیست.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در پایان با معرفی کتاب ذوالفقار برگرفته از زندگی حاج قاسم سلیمانی گفت: این کتاب در کمتر از یک ماه به چاپ دهم رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.