به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده ظهر چهارشنبه در نهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی استان خوزستان اظهار کرد: در مرحله پیشگیری از ورود ویروس کرونا همه باید همکاری کنند، ویروس کرونا یک ویروس جهانی و ملی است و مقابله با آن مورد تأکید مسئولان ارشد کشور است و در این راستا همه باید به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند.

وی افزود: کمک به علوم پزشکی در بحث «پیشگیری از ورود ویروس کرونا» الزام و مصوبه شورای مدیریت بحران است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با بیان اینکه ما باید شرایط مقابله با کرونا ویروس را داشته باشیم، بیان کرد: تجهیزات دارو و امکانات لازم در استان باید برای مقابله با کرونا ویروس فراهم شود.

حاجی زاده عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز کارهای خوبی در زمینه مقابله با کرونا ویروس انجام داده است.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا باید به سمت بیمارستان‌های خصوصی برود، عنوان کرد: اکنون اولویت ما در استان مقابله با کرونا ویروس است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم در بحث کرونا ویروس باعث تشویش اذهان عمومی نشوند و فضای روانی را مدیریت کنند و باید از تشویش اذهان عمومی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط خوزستان از نظر آب و هوایی خاص است، افزود: امسال خوزستان امسال قطعاً میزبان مسافران نوروزی زیادی خواهد بود و باید تمهیدات لازم را برای سلامت آنها فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.