فاضل بختیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اخبار منتر شده در فضای مجازی مبنی بر جدایی یا استعفای بختیاری زاده از تیم و جانشینی آقای خلیفه اصل بعنوان سرمربی تیم به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی عنوان کرد: طبق قانون هر کس که می خواهد از تیمی برود ابتدا باید موضوع را با باشگاه درمیان بگذارد تا ما موضوع را بررسی کنیم که تاکنون هیچ گونه استعفایی از طرف بختیاری زاده به دست ما نرسیده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: طبیعی است که آقای بختیاری زاده از اتفاقات روز گذشته ناراحت شده و حق هم به جانب وی است که امیدواریم این ناراحتی برطرف شود و وی در ادامه رقابت ها کنار تیم باشد.

پس از بازی روز گذشته تیم استقلال خوزستان و  آلومینیوم اراک، که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اراکی تمام شد ، تعدادی از هواداران استقلال خوزستان با بختیاری زاده سرمربی این تیم درگیر شده و به وی فحاشی کردند.

تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۳ امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی جای گرفته است. آبی های خوزستان پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.

آبی های خوزستان در فصل ۹۵ - ۹۴ عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور را به خود اختصاص داد و نامی در فوتبال کشور دست و پا کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.