مهرداد کریمیان چهارشنبه‌شب پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر سایپا تهران در جام حذفی فوتبال کشور در جمع خبرنگاران افزود: بعد از رفتن عبدالله ویسی به درخواست وی در شاهین ایستادیم کار

کردیم تا تیم خالی از مربی نباشد و بازیکنان به مشکل برنخورند.

 وی بیان کرد: برای این بازی با آنالیز بازی سایپا برابر صنعت نفت می‌دانستیم آنها در هوای گرم و شرجی به مشکل برمی‌خورند و از همین نقطه ضعف بخوبی استفاده کردیم.

کریمیان ادامه داد: بازیکنان شاهین امشب مقابل سایپا نمایش خوبی داشتند که امیدوارم این روند برای بازی‌های لیگ برتر نیز تداوم داشته باشد.

وی یادآورشد: در مقابل تیم سایپا نیز با استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال و جوان خود در این مسابقه نمایش خوب و خیره‌ کننده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: اینکه پیروزی شاهین برابر سایپا در اثر شوک رقم خورده منطقی نیست چرا که ما پیش از این نیز با همین کادر و بازیکنان برابر حریفان حاضر شده بودیم.

کریمیان اضافهکرد: در این بازی جنب و جوش، کنترل و پاس دادن بازیکنان بهتر شده بود که این مهم در موفقیت تیم تاثیر بسزایی داشت.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان این وضعیت را دارند که گاهی خوب و  بهتر می‌شوند و امروز روز خوب بازیکنان ما بود که نتیجه مناسبی هم گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد استفاده از سلمان بحرانی بیان کرد: در تمرین‌هایی که در طول هفته داشتیم امین مشایخ عملکرد خوبی نداشت و گفت که بازیکن شرایط مسابقه

نیستم و در مقابل سلمان بحرانی در تمرین بسیار آماده ظاهر شده بود.

کریمیان افزود: تیم ما کار زیادی دارد و برای اینکه موفق شویم باید کار بیشتری را انجام دهیم و مجموعه باشگاه تلاش می‌کند تا بهترین نتایج برای تیم کسب شود.

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا تهران در نشست خبری بعد بازی تیمش با سایپا حاضر نشد.

حریف شاهین و مکان بازی این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی پس از انجام قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

در هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال کشور ۲۹ مهرماه شاهین بوشهر با نفت مسجد سلیمان دیدار می‌کند و سایپا نیز به مصاف استقلال تهران می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.