به گزارش ایرنا حجت الاسلام  سیدمحمدنبی موسوی فرد روز شنبه دیدار مدیران کل دستگاه‌ها و روسای سازمان های استان خوزستان به مناسبت ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا، اظهارداشت: مردم در شرایط سختی قرار دارند لذا همواره باید رفع مشکلات آنها در اولویت قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر رفع مشکلات مردم در توان مدیر و یا مسئولی نیست، حداقل انتظار این است که با گشاده رویی با شهروندان برخورد داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین مردم و مسئولان، گفت: باید در حد توان نسبت به مشکلات مردم توجه داشت و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم از ثواب بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: انسان مسلمان باید نسبت به عالم آخرت و مردم‌داری اهمیت دهد و در همین راستا مسئولان دستگاه های اجرایی مسئولیت بیشتری برعهده دارند.

امام جمعه اهواز یکی از الگوهای برجسته مردم‌داری دینی را امام راحل و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، مسئولان کشوری باید از تجمل‌گرایی پرهیز کنند تا مبادا از سوی مردم مورد سرزنش قرار بگیرند.

حجت الاسلام موسوی فرد یادآور شد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت الهی است و باید از این امانت بسیار مهم به خوبی حفاظت و حراست کرد.

وی یادآور شد: نظام ما دارای یک پیوند عمیق اسلامی است که با دیگر حکومت ها از تفاوت های بسیار زیادی برخوردار است و در این نظام باید شکرگزار این باشیم که فرصت خدمت و انجام عمل صالح به وجود آمده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.