به گزارش ایرنا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در تهران اردو زده و خود را برای حضور در نیم فصل دوم آماده می‌کند عصر روز دوشنبه در یک بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار نفت مسجد سلیمان ابتدا توپ و میدان را به خوبی در دست داشت تا اینکه در دقیقه ۹ بازی توسط احمد الجبوری گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه حملات تیم پرسپولیس شدت گرفت و بازیکنان این تیم چند موقعیت گلزنی روی دروازه حریف خلق کردند تا اینکه وحید امیری در دقیقه ۳۵ گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

در این دیدار حسین ابراهیمی بازیکن نفت مسجد سلیمان از زمین بازی اخراج شد. همچنین مهدی زبیدی که به تازگی جذب تیم شده برای اولین بار برای نفتی ها به میدان رفت.

تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با ۳۴ و ۲۳ امتیاز در مکان‌های اول و هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

دیدار تدارکاتی فولاد خوزستان در اهواز

به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد برای تقویت تیم در نیم فصل دوم رقابت ها، از ساعت ۱۱:۳۰ روز سه شنبه یک بازی تدارکاتی را با تیم شهدای دوکوهه اندیمشک برگزار می کند.

تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفت که با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.

مرحله جدید تمرینات تیم فولاد خوزستان با حضور تمام بازیکنان از جمله عارف آقاسی، سینا زامهران و مجتبی نجاریان از روز گذشته در اهواز آغاز شده است. 

فولادی ها هم اکنون با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.