تیم سردار بوکان عصر امروز، دوشنبه در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم‌الانبیای این شهر میزبان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بود که توانست با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کند.

نیمه نخست این بازی را تیم ایرانجوان بوشهر طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۱۸ بازی نخستین گل را توسط مهاجم خود وارد دروازه تیم سردار کند.

تیم سردار هم با همراهی تماشاگران خود توانست در دقیقه ۲۵ بازی نخستین گل خود را توسط مهاجم خود «میثم مرادی» به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشید.

بعد از ۱۰ دقیقه و در دقیقه ۳۵ بازی تیم سردار گل دوم و برتری خود را توسط «محمد آژیر» وارد دروازه حریف کرد و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

سردار بوکان با کسب این سه امتیاز در مجموع با ۲۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت؛ هم‌اکنون سردار از این رقابت‌ها با انجام ۱۴ بازی، دارای ۶ برد، پنج مساوی و سه باخت است.

در این مسابقات تیم سردار ۱۰ گل دریافت و ۱۶ گل نیز وارد دروازه های حریفان خود کرده است.

لیگ فوتبال دسته ۲ باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند؛ در فصل گذشته تیم سردار بوکان با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده کند و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

تیم فوتبال سردار در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.