آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی درمصلی نمازجمعه شوش  گفت: شهادت سردار سلیمانی ما را به ادامه راهمان مصمم‌تر کرده و در این مسیر محکم‌تر و استوارتر گام بر می‌داریم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ان شاءالله انتقام بسیار سخت و شدیدی از آمریکاوهمدستانش خواهیم گرفت و به آن‌ها درسی می‌دهیم که عبرت آور و بسیار تلخ باشد.

وی گفت: حضور باشکوه و معنادار ملت ایران و کشورهای جهان اسلام در مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر پاک سپهبد شهید سلیمانی بیانگر عشق و علاقه به این سردار دل‌ها بود و فداکاری‌هایش هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی گفت:وی با بیان اینکه مجاهدت‌های سپهبد سلیمانی در موصل، سوریه و عراق بی‌نظیر و ماندگار است، ابراز داشت: شهید سلیمانی به‌دنبال ترویج و توسعه وحدت بین امت اسلام بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از حضور میلیونی وحماسی مردم استان خوزستان واستان ههای همجوار بویژه مردم فهیم شهرستان شوش در مراسم تشیع پیکر سردارسپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش دراهواز تشکرکرد.

فرماندارشهرستان شوش ضمن تشریح و تبیین خدمات حاج قاسم سلیمانی از ابتدای انقلاب تاکنون ، ایشان را سمبل مقاومت و ظلم ستیزی در جهان معرفی کرده و گفت: حضور عظیم جهانی و دلدادگی و عشق به این سردار، نشان از ارادت مردم به شخصیت والای ایشان و روحیه خدمت رسانی ایشان و شهادت طلبی مردم انقلاب اسلامی دارد.

در این مراسم با حضور گسترده مردم ولایت مدار و شهیدپرور شوش همراه بود عزاداران حاج قاسم سلیمانی با بر سر و سینه زدن و ریختن اشک ماتم عشق و ارادت خود را به سرباز ولایت و شیفته شهادت حاج قاسم سلیمانی ابراز کردند.

مردم مومن و ولایت مدارشهرستان شوش بویژه عشایر عرب بایزله و همچنین با سردادن شعارهای انقلابی خشم و انزجار خویش را از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده محبوب سپاه قدس ابراز کردند.

این مراسم به همت دادگستری وناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش و باحضور مسولین ،اقشارمختلف مردم وعشایر باگویش های لری،بختیاری،عربی ولباس های محلی برگزار شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.