حمید غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی از ۱۰دی ماه به مدت پنج روز در ۲ بخش آقایان و بانوان در خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات بخش استاندارد بانوان تیم‌های هیات شطرنج چهارمحال و بختیاری، فولاد اکسین خوزستان و هیات شطرنج فارس اول تا سوم شدند همچنین در بخش مردان نیز تیم های فولاد اکسین خوزستان، هیات شطرنج اصفهان و هیات شطرنج تهران عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات شطرنج کارگری خوزستان افزود: در مسابقات بخش سریع بانوان تیم‌های فولاد اکسین خوزستان، هیات شطرنج چهارمحال و بختیاری و هیات شطرنج فارس و در بخش آقایان نیز تیم‌های هیات شطرنج اصفهان، فولاد اکسین خوزستان و هیات شطرنج مازندران به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در بخش برق آسا بانوان تکتم طباطبایی، طیبه موسیوند و فرانک شبانیان عنوان های اول تا سوم را کسب کردند گفت: همچنین در مسابقات بخش آقایان رضا کوهی، بهزاد کلانتری و سیدمجتبی نبوی‌زاده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

غفاری گفت: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از استان های لرستان، اصفهان، تهران، مرکزی، مازندران، فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، یزد، چهارمحال بختیاری و بوشهر در بخش آقایان و هشت تیم از استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، بوشهر، فارس و خوزستان در بخش بانوان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.