سرلشکر حسین سلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک های اقماری شهر ماهشهر، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در ادامه سفرهای استانی که با اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمان های مستمر ایشان در رابطه با کمک و امداد به مردم، رفع فقر و  برطرف کردن پدیده هایی مانند شهرک های اقماری موجود در ماهشهر، به خوزستان آمدم.
وی تاکید کرد: امیداریم که همه دستگاه‌های دولتی موجود در منطقه که از بضاعت‌های مالی خوبی هم برخوردار هستند، مشارکت کنند تا مشکلات موجود را حل کنیم.
فرمانده کل سپاه گفت: توانایی هایی که وجود دارد بیشتر از مشکلات فعلی هستند  به همین دلیل می توانیم بر آنها غلبه کنیم تا  زندگی شایسته ای که در آن آسایش، عزت و رفاه است را برای هموطنانمان به ارمغان بیاوریم.
وی ادامه داد:در اولین روز سفر به خوزستان از شهرک های اقماری شهر ماهشهر بازدید شد و بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفته، پروژه هایی برای اشتغالزایی در بعضی از این شهرک‌ها پیش‌بینی شده است.
سلامی تصریح کرد: علاوه بر این کارگاه‌های اشتغالزایی برای جوانان دختر و پسر این بخش از شهرستان ماهشهر برای ارائه آمورش های مرتبط پیش‌بینی شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های عمرانی برای ایجاد مراکز درمانی و رفاهی ویژه شهروندان این منطقه، گفت: این برنامه‌ریزی‌ها شامل احداث مدرسه، درمانگاه، بسته‌های معیشتی و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای هموطنان فاقد سرپناه  مناسب، است.
به گزارش ایرنا سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر روز چهارشنبه از طریق فرودگاه ماهشهر وارد خوزستان شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولان محلی قرار گرفت.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به ماهشهر کلنگ مدرسه ۶ کلاسه شهرک طالقانی ماهشهر را که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته خواهد شد به زمین زد.
سرلشکر سلامی در سفر ۲ روزه خود به خوزستان از مناطق حمیدیه، کارون و اهواز نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.