فاضل عبیات روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان‌های حمیدیه، کارون و باوی در زمینه شبکه فاضلاب، اظهار داشت: در این شهرها باید اجرای طرح‌های اصلاح شبکه فاضلاب به موازات طرح‌های اهواز انجام شود، این سه شهر در سال‌های اخیر از شهرستان اهواز جدا و در تقسیمات کشوری به شهرستان‌های مستقل تبدیل شدند اما همچنان در حوزه فعالیت شرکت آبفا اهواز باقی ماندند و از این بابت توجه کمتری به آنها شد.

وی افزود: در جریان تامین اعتبار جدید از محل صندوق توسعه ملی، اجرای شبکه فاضلاب سه شهرستان حمیدیه، باوی و کارون نیز در کنار اهواز باید دیده شود.
عبیات یادآور شد: مشکلات فعلی حوزه آب و فاضلاب اهواز را نمی توان به فرد یا دستگاه خاصی نسبت داد اما باید از این پس به صورت جدی به دنبال حل مشکلات اهواز باشیم.
وی گفت: اگر ما به صورت سیستماتیک با مسائل برخورد نکنیم، مشکلات به صورت سیستماتیک به سراغ ما می‌آیند.
معاون استاندار خوزستان بیان کرد: اعتبار لازم برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز با موافقت رهبر انقلاب تامین خواهد شد اما سوال اساسی این است که آیا ما سیستم و سازمان اجرایی مناسبی برای این کار بزرگ را داریم یا خیر.

سامانه بارشی  هفته گذشته ۷۳.۹ میلیمتر بارندگی در اهواز به دنبال داشت. این بارندگی باعث آبگرفتگی و سرریز فاضلاب چندین شهر خوزستان از جمله اهواز شد و مدارس اهواز از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته گذشته تعطیل اعلام شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.