به گزارش ایرنا کیاوش علاسوند دوشنبه شب پس از شکست مقابل شهروند ساری در اهواز اظهار داشت: برای اولین بار بعد از بازی در رختکن برای بچهها صحبت کردم و بابت این شکست بسیار خجالت زده شدم. بسیار بد بازی کردیم و از هواداران عذرخواهی می کنم و باید بگویم که نتیجه این دیدار برایم قابل هضم نیست.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش در این دیدار تمرکز لازم را نداشتند  گفت: نمیدانم چرا بازیکنانم امروز این گونه بازی کردند. ما در ۲ هفته گذشته تنها پنج یا ۶ جلسه توانستیم تمرین کنیم و این موضوع به تیم ضربه زد. از طرفی امروز بچههای ما غیر مسئولانه بازی کردند و این مورد برایم قابل قبول نیست.

سرمربی تیم ملی حفاری با بیان اینکه بازیکنانمان نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند گفت: هرچقدر هم که حریف قوی باشد برای من این شکل بازی کردن، توجیه پذیر نیست. اعتراض جزیی از بازی بوده و اعتراضات نیمکت حریف روی نتیجه بازی تاثیرگذار نبود، من علت باخت را از بازیکنان خودم می دانم و معتقدم بسیار بی کیفیت بازی کردند.

وی ادامه داد: اگرچه دیر به تیم اضافه شدم اما مسئولیت این باخت را گردن می گیرم و باید بگویم که شکست امروز تحقیرآمیز بود، امیدوارم که بتوانیم با تلاش و انگیزه بیشتر در ادامه راه جبران کنیم. ما زمان زیادی برای تمرین کردن نداریم و هر پنج روز یک بار باید به میدان برویم لذا کارمان بسیار سخت است.

بردن ملی حفاری لذت بخش بود

در ادامه رضا لک سرمربی تیم شهروند ساری گفت: بازی بسیار خوب و جانانه ای بود، حفاری جزو تیم های باسابقه و باکیفیت لیگ ایران است. این تیم هفته گذشته تیم صدرنشین مس را شکست داده بود و امروز برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بود.

وی با بیان اینکه نصف بازیکنان مان به دلیل مصدومیت و محرومیت همراه ما نبودند و همه موجودی ما تنها ۱۱ بازیکن بود که اکثرا جوان و کم تجربه بودند گفت: می دانستیم که اگر به حریف فضا بدهیم، به مراتب ما را اذیت می کنند لذا سعی کردیم از نیمه حریف دفاع کرده و فضای موجود را ببندیم و با سرعن بخشیدن به کارمان، بازی را به سمتی ببریم که ملی حفاری بی مهابا حمله کند.

لک افزود: تمام اتفاقات خوب در این بازی برای ما رخ داد و توانستیم چهار گل بزنیم و چند موقعیت دیگر گلزنی را از دست بدهیم. در کل بچه های ما خیلی خوب بازی کردند و من از آنها تشکر می کنم، همیشه بازی کردن در اهواز سخت است لذا برد تیم ملی حفاری بسیار لذت بخش بود.

وی در خصوص اعتراضاتش به عملکرد داوری گفت: دلیل اعتراضات، قضاوت داور بازی بود. داور در نیمه اول اشتباهات مکرری انجام داد و روی یک صحنه به اشتباه برای حریف پنالتی گرفت. این داور در یکی از بازی های لیگ به همین شکل برایمان قضاوت کرد و باعث شد به راحتی امتیاز از دست دهیم اما در کل من باید قدری خودم را کنترل کنم.

سرمربی تیم شهروند گفت: آنها در اواخر بازی دست به سیستم پاورپلی زدند و این موضوع کارمان را سخت تر کرد. ما امروز از ۲ بازیکنی در ترکیب اصلی استفاده کردیم که زیر ۲۰ سال بوده و تجربه لازم را نداشتند.  

دیدار تیم های ملی حفاری و شهروند ساری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با برتری چهار بر ۲ شهروند به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.